Dagen lunkar framåt

Jag är riktigt kass på att vara ledig egentligen.
För mycket myror i byxorna för att kunna slappna av och bara vara. På något sätt känns det som att jag måste kunna redovisa att jag verkligen har gjort något under lediga dagar, annars känns dagen bortkastad.. Jag tror att tankarna man hade i Schweiz fortfarande sitter i lite. Helg=ledig, ledig=göra en massa roliga grejer som inte är jobbrelaterat.
I alla fall.
Idag har jag sorterat mina lådor med flytta hemifrån grejer, dammsugit mitt rum, läst min bok och tittat på SM i längdåkning. Och nu ska jag ner och hänga tvätt innan jag tar bilen och hämtar bror och samtidigt hyr en bra film.




En liten bild från Me and my girl och "Leaning on a lamppost" med den s.k  Lambeth-baletten.
Endast min arm syns, står bakom Martina, tjejen i grön kjol.

Kommentarer
Postat av: Emmi<3

ellehur? i fucking love them topshop =)

2009-01-31 » 17:49:30
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback