Foton att njuta av

Igår tog jag äntligen tag i det som jag verkligen måste sätta mig och göra. (Nu lät det som om att det är jättetråkigt men det är det vekrligen inte, gäller att hitta tiden bara..).
Expert hade halva priset på framkallning av kort så jag gjorde slag i saken och printade ut en sisådär 200 foton som kommer till mig i mitten på nästa vecka.
Nu ska jag sätta mig med mina fotoalbum och klistra, skriva, klippa och minnas.
Sen får jag väl leva med att mitt golv kommer att vara helt fullt av pysselgrejer, kort och gamla biljetter i några veckor för jag tror ju inte att jag kommer att hinna klart bara över några dagar.
Schweiz-tiden fick bli först. Paris, Milano, skidhelger, midsommar, Rom, och så vidare, och så vidare, och så vidare.
Så härligt det kommer att vara när albumet är klart.
Fast jag tror nog att jag kommer att vara tvungen att köpa några till. Ett räcker nog inte riktigt om jag känner mig själv rätt..


Vackra hus. Underbar stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback