Eländigt

Jag som aldrig är sjuk är dålig för andra gången denna månad. Vad har jag ändrat i mitt liv som lett till detta? Varit hemma från jobbet, frös hela natten, svettats och legat med dubbla filtar om vart annat hela dagen. Inget jobb blev det, och ingen första föreläsning i Bakteriell Patogenes. Typiskt att jag blir dålig just idag. Får se hur jag mår i morgon, det ser inte ljust ut för tillfället..

Tittat på Bumbibjörnarna, läst böcker och sovit, och vips så var det kväll. Nej, inte vips. Segt har det gått. Riktigt segt.
Det allra värsta är när man känner den härliga doften från tandorikyckling nerifrån men man vet att man inte kan få ner en bit ens.. Ikväll får jag nöja mig med yoghurt.

Kommentarer
Postat av: emeli

Ajdär, krya på dig!!

Kramkram

2009-04-01 » 07:59:05
URL: http://maisouii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stackare Maja! Bon santé et courage! Själv känner jag att det är min tur att drabbas snart...

2009-04-01 » 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback