Myrorna börjar komma

Så typiskt mig egentligen. Såg fram emot att få komma hem till mamma och pappa över jul (och längre än så), och ja. Det har varit jättemysigt och bra. Men. Nu skulle jag kunna tänka mig att snart åka tillbaka till mitt. Har så mycket idéer i huvudet över vad jag ska göra med mitt lilla krypin. Jag kan nästan längta till att få laga matlådor, men bara nästan..
Den 23:e får jag först åka hem, för ja, nu är mitt hem i Linköping. Även fast man fortfarande säger att man ska åka hem när man ska besöka familjen.. Krångligt det där.
Upptäckte nu att jag inte har några direkta bra bilder på Linköping som stad. Det blir stadsfotografering någon dag
närmare vårkanten. Det får bli en bild på mig istället. Här är jag.


Kommentarer
Postat av: Helena

Wiiie vad du strålar!:)

2010-01-07 » 20:07:48
URL: http://ancamalis.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh, vilka vackra platser du besöker förresten <3

2010-01-07 » 20:15:39
URL: http://ancamalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback