Bloglovin och lite helg

Följ min blogg med bloglovin

Hmm..har aldrig använt bloglovin förut och jag fattar fortfarande inte varför min visningsbild är från min allra första design, från augusti 2007 alltså.. Har tryckt på uppdatera hur många gånger som helst..

Jaja. Nog om det men lägg gärna till mig om ni vill. Jag ska börja utforska sidan själv någon dag..

En helg fylld av jobb, sol och en liten konfirmation lägger jag snart till handlingarna. Solen och konfirmationen har ju varit klart roligast men jag trivs på jobbet och jag visslar  "money money money" varje gång jag cyklar hemåt efter ett pass. Eller ja, lite överdrivet kanske,jag kan ju knappt inte ens vissla en melodi en ton kom jag på, men jag försöker och det är ju det som räknas. ;)
Det var bror Anton som konfirmerades i gassande solsken i samma kyrka som jag en gång (massa år sedan) också lärde mig biblens alla texter utantill (typ). Några små bilder därifrån följer.

Det bästa med att bo hemma nu under sommaren är ändå att vissa dagar blir maten serverad utan att man behöver lyfta ett finger (möjligen endast för att föra in gaffeln i munnen då). Idag är en sådan dag och dofterna börjar nu att sprida sig i huset. Efter maten ska jag slå mig ner med min nyinköpta Plaza Interiör och njuta lite av denna kväll, tidig sänggång blir det för imorgon blir det långpass på jobbet.

Ööhh..det är för ljust, sa Anton.
I skuggan. (reds tillika min anm.)
Sure bacon, nu tar vi några bilder till, sa jag.

En av få bilder där han lyckades kolla in i kameran och inte kisa..

Moster, mosters sambo, mormor och jag i kyrkbänken.

(Jag vet, ibland överträffar jag mig själv med min humor.. eller inte..). Fast lite fyndig var jag allt! ;-P

Ja, den var så god som den ser ut att vara.


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag brukar inte vara ett fan av smörgåstårtor, men den där såg riktigt fin och god ut!

2010-07-07 » 11:07:15
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback