[back on track]

Har mellanlandat i hemstaden i helgen, slutdestiationen är sedan Nybro imorgon. Det är dags för min första praktik och den ska göras i Kalmar. Hej pirr i magen.

Snabbresumé.
Tenta blev godkänd tenta. Sjuk blev inte längre så sjuk. Kameran är tillbaka i min ägo och ska såklart med till Nybro (där vi ska bo) och Kalmar. Många myskvällar, en hel del pluggdagar och helger fyllda med fest har jag roat mig med. Det var ju ett tag sen jag skrev sist, men en månad hann det inte bli.

Första snön föll här i helgen, och nej, jag är inte från Norrland utan jag befinner mig i Västergötland men att det är en av Sveriges högst belägna städer spelar nog roll. Chockade blev vi i alla fall när vi tittade ut genom fönstret där vi satt vid matbordet.
Var ska det här sluta? Dock har det smält bort nu.

Jag har visst hunnit med att fylla lite år också. Jag bjöd på kakor, paj, kex och ost. Och det såg ut lite så här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback