Dagsresultat

Melissa Horn - falla fritt.

Föreläsning och några fler bitar föll på plats, några fler frågetecken väcktes. Timmar på biblioteket  En kortis i tandläkarstolen, vi ses igen nästa år. Några minuter på stan. En vacker orkidé. .långpromenad och härliga diskussioner. Lite temys som avslutning.

Det är konstigt vad jag saknar min kamera. Jag hittar saker att fota hela tiden bara för att jag inte har den tillförfogande. Har fortfarande inte hämtat den.

Jag tror jag ska avsluta den här dagen med att läsa en bok. Det var ett tag sen nu som jag läste några rader som inte relaterar till språkstörning hos barn.

Längtar efter en weekend resa också, hoppas på att det blir en nästa termin. Frågan är bara vart. I våras blev det London.

Det här blev ju helt klart världens mest osammanhängande inlägg. Men ja, huvudet är inställt på tentaplugg och tydligen så går inte så mycket annat ihop. Skyller på det jag.



Kommentarer
Postat av: Matilda

lät som en mysig dag!

och vad härligt med weekend, hoppas du kommer iväg på något skoj!



sv: gullig du är, tack så jättemycket!

tröjan är perfeeekt som gravidtröja. är ett linne från odd molly som varit alldeles för stort förut.. passar perfekt nu! hehe!

2010-09-15 » 08:48:53
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback