AJ

Veckan började bra. Vaknade med nackspärr. Det är inte roligt att leka med barn när man inte kan böja sig ner utan att det hugger till i nacken.

Det finns ju knappt något som inte säger att denna vecka kommer att gå i snigelfart.
Fast hoppas ganska så mycket att det där knappa kommer fram. Och att veckan flyger fram.
I morgon tisdag. Ensam. Det har regnat hela dagen (förvånad? nej.), gör det det i morgon med tro?
Julmarknad i Bienne blir det nog, om vi inte tar det på onsdag. Tåget tar vi, då blir de nöjda. Och jag blir nöjd för att jag får mysa runt i Bienne.

Julkalendern och en tidig sänggång och så får hoppas att nacken är bättre i morgon.
I morgon ska jag även börja packa..men vad ska jag ta med mig?
Först var det bestämt så att jag skulle ta min stora (gigantiska) väska med mig hem och lämna den där och ta en mindre till Paris. Men nu så åker vi tåg från Paris (Första klass! :-P) så jag kan ta med min stora väska tillbaka igen. Vilket ju är topp för då kan jag få med mig allt (nästan) som jag saknar här nere.
Typ (riktiga!)  havregryn och så. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback