Dags att sova

för imorgon har jag två stora utmaningar som väntar på mig på morgonen. För det första: Handlingslistan är långlång. Vagnen är litenliten och på kassabandet får inte maten plats på långa vägar. Tänk hälften så stora som de är i Sverige. Sen är ju jag sån också att jag ställer streckkoden åt rätt håll direkt för att underlätta för kassörskan vilket gör att jag inte hinner packa ner maten i vagnen igen innan det blir överfullt på bandet.
Sen ska jag köpa stora packet blöjor, hushållspapper,toalettpapper, en sopborste och små juiceförpackningar i låda. Jag frågar mig själv hur jag ska få plats med allt. Fast i bilen sen blir det inga problem den är ju storstor numera. Fast där kommer dagens andra utmaning. Den är stor ja + att den är automatväxlad. Så jag ska alltså köra den imorgon. Helt själv. Hjälp.
Jag får nog inget barn med mig i alla fall för jag åker redan direkt efter frukost. Vilket är tur. Hålla reda på en fyraåring som springer runt i affären är inte det lättaste.

Så.

Önska mig lycka till så hör jag av mig när(om..) jag överlevt de två pärserna.

image198

Det hade ju inte varit helt fel med sommar..
Venedig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback