Kom på att jag har glömt att berätta..

Vi har bokat hotell i Milano, Johanna och jag. Fyrstjärningt blev det, nära centrum och med frukost (fast frukost skulle man nog kunna sätta inom parentestecken..) 9-14 juli ska vi vara där och huvudsyftet med resan är att möta upp vår kära trumkår och underbara drillflickor. De ska nämligen delta i VM i figurativt program i Monza, som ligger lite utanför Milano.

Det ska bli spännande och härligt!

Nu är det bara tågbiljetter som fattas. Det bästa är att de inte är dyra då Milano ligger 30 min från Schweiziska gränsen^^
image317

Lido di Jesolo, sommaren 2006. Strandspelning. Underbart.

Kommentarer
Postat av: emeli

Ooo! Jag ska se om jag kan komma dit också ^^
Hur gick allt idag förresten? Jag är såå nyfiken :D
Kramkram!

2008-05-19 » 02:27:59
URL: http://maisouii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback