Ny dansupplevelse

Kvällen har till större delen spenderats i en danssal.
För första gången har jag provat på att dansa Jive och Samba. Annika Sjöö (Tony Richardssons danspartner i Let's Dance) var på besök i stan och gav två klasser.
Riktigt roligt och svettigt. Alla dessa höfter och magen som arbetar för högtryck.

Men ett pardansämne är jag då inte..


I morgon blir det återigen fokus på mina egna koreografier. Ny uppvärmning ska göras och jag ska börja på en av danserna vi ska ha på en stor konsert i mars. Ser fram emot det. Tre lektioner ska jag också ha, lite nytt till dem har också börjat spånas på.
Direkt efteråt är det första träningen med Trumkåren. Dagen kommer att gå i ett.
Tre arbetsdagar att njuta av och sedan tar jag tåget mot nordligare breddgrader. Stockholm ska besökas, födelsedagspengar ska shoppas upp och trevligt sällskap ska jag njuta av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback