Dör sjukpånyaftons döden



Mår i n t e bra alls. Typiskt, typsikt, typiskt. Ensam hemma. Kommer att vara det ikväll också.
Säga gott nytt år och skåla med mig själv får jag göra. Om jag inte somnar innan midnatt vill säga..

Jag gillar inte denna nyårsafton. Ska försöka ta bilen ner till hyrvideobutiken och hyra en film till kväll. Ska försöka lyckas med att inte se alltför mobbad ut, som någon som gärna ser på film helt själv på nyårsaftonskvällen.
Suck.

Nu hoppas jag verkligen att jag blir frisk snart, annars hade det ju kvittat, jag hade kunnat ta några ipren och joinat middagen i några timmar i alla fall.

Nej, nu ska jag fortsätta att tycka lite synd om mig själv.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback