Långa nätter

Jag har suttit och småfnissat med några enstaka gapskratt i min ensamhet i några timmar nu. Får hoppas att det inte är en början på galenskap. Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju. Och kvällen har varit lång. Trevlig. Mysig. Full av mycket humor och några minuters plugg. Jag tillåter mig själv att göra så. Ibland måste det vara okej.

Lyssnar på härliga texter som berör. Njuter av egenbakade tekakor och att müslin innehåller goda russin som man inte ens behöver stå och plocka ur för att man ska få några i filen när man häller. Russin i överflöd i påsen. Småsaker.

Har startat operation -dricka mer vatten-. Jag dricker alldeles för lite, dags att ändra på det.
Det är farligt att börja sent, jag stannar uppe så mycket längre då. Egentligen borde man gå och lägga sig i tid så att man vaknar innan förmiddagen är förbi imorgon. I och för sig inte så stor risk när det gäller mig. Fast jag borde ändå få mina timmar. Idag kanske blir vändningen. Vem vet.

även fast jag trivs bra här, där jag är nu, så är det ändå detta som jag skulle vilja se när jag tar mig en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback