materiella ting

Jag är en burkoholic. Äälskar burkar av alla dess slag. Denna är den nyaste i samlingen. Traderade till mig den innan jul och fick en mindre chock när jag fick hem den och såg hur stor den var. I och för sig, hade jag läst beskrivningen ordentligt så hade jag vetat att den var ganska så stor i diameter. Men jag funkar inte riktigt så. Det var mera: Åååhh, vilken fin burk. Den ska jag ha. Jag bjuder x kronor. Tittade på bilden och slog till helt enkelt.
Grymt nöjd ändå. Har inte riktigt funderat ut vad jag ska ha i den än dock..

Göteborg igår var en höjdare, fick med mig en hel del från rean faktiskt. Linnen, tröjor, skjorta och anteckningsblock (Halva priset på mina toppenblock. Det blev två stycken, kan tänka mig att jag skaffar mig några fler innan reans slut.. ) Här nedan ser ni ett av dem, och så blev det ett rött med vita prickar också. Färgglada block gör plugget roligare!



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tillhör oxå burkälskarna! :) man blir så glada av dom! Min sambo förstår dock inte det riktigt... Dvs det e som vanligt :)

2010-01-08 » 21:52:18
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Matilda

härlig burk! jag är också en burkoholic.



sv: kantarellsås är nog en av de godaste såserna någonsin..

2010-01-08 » 22:28:20
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback