Träning förgyller livet.

Nu är det gjort.
Jag har köpt gymkort så nu kan jag äntligen börja träna igen. Ikväll blir det Freepowerdance. Sådär härligt barfota med sköna rytmer. Det närmsta jag kommer modernt just nu, står som reserv för att komma in på fortsättningsklass på folkuniversitetet. Hoppet är dock inte så stort att jag ska få börja där,för många anmälda, men kanske till hösten om jag har tur.

Kort skoldag idag, en föreläsning och sedan cyklade jag hem och lagade en god spagetti Carbonara. Nu ska jag bekanta mig med hjärnans delar och nerver innan jag ska ta fram "a piece of cake" och baka något gott. Har en härlig eftermiddag framför mig med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Vilken fin blogg du har :)



Freepowerdance lät skoj och jag håller verkligen med dig om att träning förgyller livet!

2010-01-27 » 10:53:52
URL: http://jorunns.blogg.se/
Postat av: Mia

Baka i en korridor...du måste bli poppis! =)



Träna e så skönt! Förstår inte varför det kan vara så motigt att gå dit för man vet att det e så himla kul och skönt när man e där!

2010-01-27 » 16:43:08
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback