Regnigt

Regnet bara öser ner. Min enda lediga helg och så visar vädret sin icke så vackra sida. Inte mycket aktivitet på mig idag, har sett på en film och läst lite kurslitteratur för att fräscha upp och komma ihåg allt från termin ett. Häromdagen var jag på second hand och tre fynd fick jag med mig hem, mer om det senare.

Detta väder påminner mig om när jag och en kompis var i Rom för två år sedan. Det regnar typ aldrig i Rom, inte två dagar i rad iallafall. Vi var där i sex dagar och det regnade varje dag. Vi bodde hos vänner till familjen och de var helt förundrade över vädret.
Dagen vi kom var det riktigt varmt och soligt (men det började att regna på kvällen sen) och dagen innan vår hemfärd kunde vi nästan ta av oss jackan (kortet nedan är från den dan och jag vara tvungen att ta ett kort utan jackan för det var liite soligt, den kom på sen igen alltså..haha)

Vi upplevde Rom under paraplyna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback