Konstiga begär

Långt upp på önkelistan:
Grey's Anatomy, säsong 3.

Jag börjar nästan att bli lite beroende tror jag. Säsong 1 och 2 finns nu i min ägo. Och visst,det var inte planerat att jag skulle köpa dem. Men har fått dem till ett mycket bra pris i alla fall. Ungefär Två säsonger till priset av en. Och jag som aldrig köper filmer annars. Eller dvd-boxar. Detta är min första köpta serie. Fast så vet jag ju att det kommer att komma lite extra tillskott i kassan eftersom de har bestämt sig för att betala en del av mina flygbiljetter till och från Sverige.

Så åter till önskelistan, förutom säsong 3 då.
Annan serie (Fast i såg fall vilken? Tips!)
Böcker. Fast jag kommer ju inte att kunna ta med mig dem. Så lite böcker om allt möjligt. Inte skönlitterärt alltså. Några pocketböcker kommer att införskaffas ändå.
En bra film (ja, eller två..).
Pengar. Euro, franc eller in på sparkontot!
Flytta hemifrån grejer kan vi vänta med ett tag till, i alla fall tills nästa jul. För det blir ju minst en födelsedag och jul att fira innan jag tar det stora steget.

Sen klarar jag mig.
Ett tag i alla fall..
image142

Kommentarer
Postat av: Sarah Johansson

AH, det är inte konstigt alls att man blir beroende av Grey's anatomy! Jag följer det stenhårt.
Var det jättebilligt i den butiken du hittade dem i?
Kram från kusinen!

2007-11-20 » 12:41:12
Postat av: mammma

Å jag som tänkt köpa ugnsform, stekspade, potatisskalare, kastrull, visp,äggskärare,grytvante , grytlappar X 5 :-) Får spara till nästa jul då.... puss

2007-11-20 » 13:13:10
Postat av: Maja

Mamma: Spara på!
Sarah: Köpte säsong 1 för 159kr och säsong 3 för ca 280 kr. Dvd:er och cd:s är överlag billigare här. Mindre skatt på sådant. :-)

2007-11-20 » 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback