CV

Sitter och filar på mitt personliga brev. Det är ju dags att börja söka snart. Jag borde få jobb i höst känns det som. Har ändå en hel del meriter som liknar varandra. Jobbat mycket med barn och med personer med neuropsykologiska funktionshinder. Kommer upp jobbannonser om personliga assistenter och sånt varje vecka. De flesta ska tillträdas nu i vår så de kan jag inte söka men det borde ju komma upp fler till sommarn som gäller för hösten.

Fast drömmen vore ju ändå att hitta ett jobb i en butik där man får hjälpa människor eller servera dem te..

Vi i fredags. Les fées.
Jag säger inte mer än så, men de flesta av er vet ju vad jag tycker om utstyrseln.
image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback