Dans och böcker i mitt hjärta.

Repat flera timmar. Varit stark och gjort en massa lyft. Jag ska vara kille i en dans. Jag säger att det är för att jag har sådana armmuskler som klarar av att lyfta vackra kvinnor. Låter ju bäst i alla fall.
Haha.

Annars är väl det en av tre saker som upptar stora delar av mitt liv nu. Att repa alltså, inte att vara kille.
Tillsammans med jobb (dans) och drill (en hel del dans där med)
Så sammanfattningsvis.
Mitt liv är just nu ett virrvarr av dans.
Vad härligt det låter.

Annars så fortsätter jag att duktigt läsa mina böcker. Ska tillbaka till biblioteket imorgon för att låna några nya.
Boken logopedi ligger mig extra varmt om hjärtat. Jag kanske är galen. Jag ska inte börja plugga förrns nästa höst. Men det verkar ju så intressant! Jag var bara tvungen att låna den. Just nu längtar jag efter att få gå i skolan igen.
Vilken, om möjligt, låter ännu galnare..

Tror att jag ska sätta mig framför en film nu innan jag bäddar ner mig. Eller ännu bättre. Jag bäddar ner mig för att titta på en film.
Ska bara skriva klart morgondagens planeringen för drillträningen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback