Bland raggisar

Jag har klickat på sändknappen. Hemtentan är borta från "måste göra-listan" och mitt lilla lov har börjat på riktigt!
Hurra för det!

Nu har jag 12 helt lediga dagar framför mig, och de flesta är helt tomma än så länge. Skönt skulle vissa tänka. Och, jo, en dag eller två kan det ju vara skönt att inte ha något speciellt att göra men flera dagar i rad klarar jag verkligen inte. Jag måste planera in lite projekt som jag kan syssla med. Funderar på att gå lite stickningskurs hos mormor, baka fina cupcakes, plugga lite franska (och ja visst ja, ska faktiskt gå en kurs nu i vår för att få prata lite francais igen) och kanske (men bara kanske..) ta mig an att fixa med lite fotoalbum.. har några stycken att göra om man säger så..

Men än kan jag njuta av att inte ha något att göra så det blir en mysig kväll framför tv:n. Spontanutgång med syster och sedan vidare till gamla kompisar igår resluterade i en härlig hemkomst vid kl4 så tröttheten finns där..

Dessa håller mig självklart sällskap även ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mia

Raggisar e det bästa som FINNS!!! =)

Älskar verkligen raggisar! De e inte så svåra att sticka själv!=)



London e underbart. Tyvärr så har jag bara varit där en gång! Men det kommer bli fler!

2010-01-11 » 22:47:12
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback