En dag på stan

Har flängt runt på stan en bra stund idag. Fick med mig lite trevligheter hem så som stövlar, linne, kruka och ljushängare. Innan stanbesök sprang jag fram och tillbaka på sjukhuset för att hämta hemtenta och checka in lite böcker i bibblan. En chokladboll slank också ner i magen, icke att förglömma.
Ska sätta mig och läsa lite franska artiklar nu innan laxen ska ner i stekpannan. Ikväll är det klasskickoff Termin 2 så jag ska väl hinna med och byta kläder en sådär hundra gånger också..
Äntligen fredag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

låter som en bra dag! tjusiga skor!



sv: ja du MÅSTE prova. lax först! :-)

2010-01-29 » 19:18:38
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback