Hello.. wiiie!

Det här är ju bara för underbart. Det blir till 80% säkerhet London i slutet på mars! En kompis har aldrig varit där och jag är aldrig sen att säga, "men, då åker vi dit då!" Vi har hittat den perfekta helgen, eller onsdag-lördag blir det nog. Ska bara maila terminsansvarig för att dubbelkolla att schemat stämmer och att det inte är några obligatoriska moment på torsdagen..vore ju lite surt om de ändrade.

Ah, så härligt. Jag åker med en fotonörd så vi ska flänga runt med våra kära kameror och bara fota fina vyer. Telefonkiosker. Och varandra! Gå in i en "jag skäms inte för att jag tar kort (hela tiden) på de mest konstiga ställen"-fas.

Det blir mitt tredje Londonbesök. Var där två gånger 2007 faktiskt, först med klassen på gymnasiet och sedan hälsade jag på vänner som flyttade dit efter studenten.

Hoppas på att kunna boka på måndag. Hittat superbilliga biljetter också, det gör ju inte det hela sämre direkt. :)
Nej, nu ska jag fortsätta och leta fina hotell. Några tips kanske?

juni, 2007.

Kommentarer
Postat av: Queen

Johnny English är verkligen rolig :D Rekommenderar den :D men sen har alla olika smaker :) åå var oxå i London 2007 har jag för mig :D

2010-01-09 » 18:04:56
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad kul med London! Jag och Mattias har varit där några gånger och alltid bott på samma B&B i Sussex Garden, Time park rooms eller något i den stilen hette det, charmigt litet familjeägt ställe :-)



haha, jag är alltid i den där fotofasen (fotar ALLTID.. haha)



sv: hihi, ja ensamshopping är så bra!

2010-01-09 » 22:53:02
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback