Januari är slut!

Idag har det varit en sån där gnistrande dag. Solsken och massa snö. Har pluggat med en kompis större delen av dagen. Vi har svurit lite (och lite till) över en uppgift men efter några timmar hängandes över internetartiklar och böcker började vi nog i alla fall förstå vad det hela handlade om. Puh, om två veckor ska den vara färdigskriven. Kan kanske gå ändå.
Cyklade mot gymet vid 18-snåret och har deltagit i mitt första yogapass på över ett halvår. Töjt ut kroppen lite, joråsatte. Snart blir jag kanske vän med min (just nu ickeexisterande) vighet. Men den har funnits där och jag hoppas att den snart vill göra mig sällskap igen. Träna, träna, träna.

Och förresten, har kommit på bästa anledningen till att jag får köpa finfin teburk på åhléns. Nu när jag tänkte dricka te var det jättesvårt att få ur teet med tesilen, måste ju funka mycket bättre om teet finns i en burk.
Japp, helt godkänd anledning till att köpa den.

Woops. Klockan blev lite mycket. Måste kila ner i sängen. I morgon har jag föreläsning vid namn "lek med hjärnan". Går nog knappt att ha det roligare. :-)





 

 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack! vad roligt att du känner så inne hos mig =)

2010-01-31 » 23:33:08
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback