Grått

Falköping har idag drabbats av världens tråkigaste väder. Grått och regnigt. Jag är ensam hemma och befunnit mig i horisontellt läge i soffan nästan hela förmiddagen. Jag bestämde mig för att se på film är det bästa jag kan göra en sådan här dag. I alla fall tills jag börjar jobba lite senare i eftermiddag.

Igår vann jag första pris i klantighet. Jag fick låna mormors bil (hur liten som helst), var på stan, skulle backa ut (som sagt, Mycket liten bil) och så backar jag på en bil som står parkerad på andra sidan parkeringen. Med en så liten bil!
Så. Himla. Onödigt.
Och så himla pinsamt, det fanns ju liksom så mycket plats att det egentligen borde vara omöjligt att backa på något.
Fick sätta mig och vänta på föraren till bilen som jag backade på och sen skrev vi en härlig skadeanmälan tillsammans. Inga stora skador dock som tur var. Får vänta och se om han behöver lämna in sin bil.

Jaja. Ska nu återgå till min lilla filmsession innan det blir lunchpaus. Jag tror jag ska ge mig på lax i ugn.

Inte min dator = inga bilder tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback