Spontan utflykt

Igår åkte jag iväg och träffade en vän, vi bor en bit ifrån varandra så vi möttes på halva vägen ungefär. Vårt första stopp blev vid Torpa Stenhus, där pick-nickade vi och gick guidad tur. Tanken var att jag skulle få ta årets första dopp men det härliga regnet gjorde oss lite för mycket sällskap för att det skulle ha blivit en skön upplevelse. Vi bestämde oss istället för att åka in till Borås och där möttes vi av kvällsöppet i affärerna så inget kunde stoppa oss när vi började kika lite på rean. Ett par skor, en kjol och en t-shirt rikare blev jag. Helt spontant så där. Vi avslutade dagen med picknick och korsord i Stadsparken. En härlig dag!

Dagens planer består av en hängmatta, en bok (eller två), en tidning, lite glass, mycket jordgubbar och sen en långpromenad framåt kvällningen.  Jobbigt värre. ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

mysigt med korsord, sommarkänsla:)

2010-07-16 » 13:53:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jessi

härligt med utflykt! jag gillar korsord, hör till sommaren!



KRAM

2010-07-17 » 21:21:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, jag vill ju bara öppna den där väggen nu!! haha!



tack så jättemycket för dina tips!! moheda har jag hört om, jag hoppas vi har vägarna förbi för då blir det garanterat ett stopp!

osteria låter spännande, jag som älskar ost!

2010-07-22 » 10:21:00
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback