Mer fynd

Det blev två klänningar, ett par shorts, ett par skor och ett par jeans som fick följa med mig hem i måndags. Stod och fingrade på en till klänning jättelänge också. Nästan så det blev pinsamt att uppta ett provrum i en evighet bara för en klänning..och så köpte jag den inte ens..
Det är ju dags att börja visa sina ännu icke brunbrända ben. Tror jag ska jobba lite på dem imorgon jag. Är ganska så jätteledig. Frågan är vad jag mer ska kunna hitta på, jag är sämst på att vara helt ledig (och jag börjar jobba " på riktigt" den 29 juni, hur ska det här gå?). Vill ha projekt på g! Men kanske klarar jag av en planeringsdag för kommande projektsdagar...




Kommentarer
Postat av: Matilda

vilka fina köp!

haha, känner igen det där med att uppta ett provrum länge länge för att fundera OM man verkligen ska ha det! så gör jag nästan jämt! har ständigt beslutsångest haha!

2010-06-17 » 10:24:38
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback