Fadder-eran är slut

Vart man än cyklar just nu här stan så krockar man med sjutusen småflugor. Man liksom bara väntar på när första flugan ska pricka ögat. Hänt en gång idag - check! Jag har varit och handlat mjölk och fil på Willys för det har de Falköpings mejeri. Känns lite mer som hemma när man tittar in i kylskåpet när de förpackningarna står där.

Annars så är allt vad nollning heter slut och jag har idag städat. Och tvättat. Och återvunnit. Och städat lite till. Kan ju tillägga att jag inte är klar med städningen.

Jag tänker nu återgå att leva ett någolunda normalt studentliv igen och det blir ju inte mer studentligt med tenta om endast 12 (!!) dagar. Mon dieu.

Slut på fadderskap och nollan med röda hättor.
Nu tänker jag sätta mig ner framför tvn och kolla in reprisen av Biggest Looser Sverige. Typ första gången på två veckor som jag är hemma vid denna tiden. Och som jag slår på tvn överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback