I morgon

Nedräkningen är nästan över. I morgon är det dags. Det känns så himla bra! Jag tror att jag har valt helt rätt familj som kommer att ta hand om mig och få mig att känna mig som hemma (nästan).

Bara det sista ska packas ner. Medicin, dator, kamera m.m.
Halv tio i morgon börjar äventyret, Jag måste ta med mig något att läsa så att bilresan går snabbt.

Idag får jag träffa Sanna. Det var mycket länge sen. Och så blir det avslutningsfest på jobbet.
Att sitta här vid datorn är annars ett ganska bra sätt att fördriva tiden på när man ändå är ensam hemma.

Göra slut på alla mina mynt ska jag också göra. Pressbyrån kommer att få en bra växelkassa.
Måste bort till mormor för att smaka på köttbullar också.

Jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad kul och spännande Maja! Lycka till, hoppas du får det jättebra! :)

2007-08-23 » 19:50:41
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: anna a

Lycka till nu!
kommer sakna dej, kramkram

2007-08-23 » 21:15:15
Postat av: Julia

Lycka till:) Kram Julia

2007-08-23 » 21:18:10
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback