Les garcons

image8image9

Söta som få.

Kommentarer
Postat av: Thérèse

Vilka söta ungar:D:D

2007-08-20 » 20:07:05
Postat av: emeli

naw! jag har läst allt du skrivit här nu, och får väl ta och kommentera lite :)
1. jag har läskiga, äckliga och ihärdiga harkrankar i mitt rum. de dyker upp titt som tätt och är ganska obehagliga. jag har länge fruktat att de har nåt boende under min säng eller på nåt annat konstigt ställe, men jag kan numera pusta ut eftersom de endast verkar komma utifrån mitt fönster då du också stött på dem. tacktack ^^
2. jag trodde det var någons hund som bet dig. förrvirring. läskigt att det inte riktigt var så. hoppas du hämtat dig något iaf sen sist.
3. idag är stora tandläkardagen, wish us luck.
4. du åker relativt snart. lyckalyckalyckalyckaLYCKA till!

2007-08-21 » 12:14:43
URL: http://www.nogg.se/trasseltrulls

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback