Uppföljning av "att göra" operationen

[x] Biblioteket
[x] Hämta ut flourtabletter
[x] Handla
[  ] Städa
[  ] Göra våffelsmet
[x] Plocka ur diskmaskinen
[  ] Ta ut pengar som ska växlas
[  ] Köpa något till avslutningsfesten med jobbet i morgon ??
[  ] Ge bror mat
[x] Hämta lagade byxor hos mormor
[  ] Förstå mig på hur man länkar personer under länkar. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt på olika sätt. Omöjligt! Jag tror jag behöver lite hjäp...

2 dagar!

huxflux så stod några härliga vänner i farstun igår. Bildkollage och uppmaningar. Jag kommer att sakna er också!


Kommentarer
Postat av: emeli

tjoho. din lugg var ju superfin :)

2007-08-22 » 16:35:37
URL: http://www.nogg.se/trasseltrulls
Postat av: maja

Tack! :)

2007-08-22 » 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback