Vila efter en lång dag

Är den inte Majig så säg? image16
La Redoutes tjocka katalog ligger här i soffan. Hur mycket snygga kläder som helst ju! Jag vältrar mig utmattad i det vackra efter första dagen själv med barnen. Det gick bra. Redogörelse kommer kanske ikväll, kanske imorgon. Nicolas ska försöka förstå sig på varför min dator inte mottager deras trådlösa nätverk igen senare. Jag hoppas det löser sig. Mycket skönare att kunna sitta på rummet och lyssna på musik/skriva/se på film på kvällen (De har hur många filmer som helst!) . Mycket trevligt. Lite Lost sen också kanske. Fast det blir nog med svensk text. Jasg trodde först att de såg den engelska verisonen med fransk text, men de ser den dubbad! Så det känns bättre med
Mat snart (jag tror det blir crêpes) och sen ska jag med Valérie på dansklass. Fast jag min dummer kom på förut att jag inte får anstränga mig för mycket - jag äter ju antibiotika. Så jag får titta på idag. Kanske bra det med. Vet ju inte riktigt vad det är för något. Redogörelse kommer om det med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättemajig! Har faktiskt haft den katalogen, men den åkte i återvinningen innan du såg den.....ojdå....

2007-08-27 » 19:11:34
Postat av: emeli

mktmkt fin klänning. lycka till med dansen :)

2007-08-28 » 16:54:18
URL: http://www.nogg.se/trasseltrulls
Postat av: brorsan

kan inte du fixa en billabong t-shirt tils vi komer ner?? :P

2007-09-13 » 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback