Gustav Adolfsdagen

Någon som ätit en bakelse?

Lite ledigt just nu. Två timmar. Sen ska jag hålla barnen sysselsatta ett tag till medan V stryker och annat. Precis kommit hem från en 40 minuters promenad. Väntar nog med duschen tills jag har slutat på riktigt. Vill göra styrkan också, så får stå ut nån timme till.

Funderar på att åka till Bienne i morgon. Jag är shoppningsugen. Fast kanske väntar jag ett tag till. Vi får se vad jag bestämmer mig för. I-lands problem det där. Ska jag åka och shoppa eller inte?

Det går framåt i korsordstidningen...och boken är påbörjad.

Jag tror att min hylla kommer att komma upp idag. Förhoppningsvis.

image128


Kommentarer
Postat av: patricia

Hej! vi alltid åka till Bienne för en shoppingtur i helgen om du är sugen på lite sällskap? kram patricia

2007-11-06 » 17:10:54
Postat av: Pappa

Hej Maja är i Stockholm har just läst vad du har gjort idag. Se nu till att hyllan kommer upp snart. kramar vi hörs senare i veckan

2007-11-06 » 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback