Hjärngymnastik

Har låtit hjärncellerna jobba efter maten. Gnuggade geniknölarna och tog mig igenom några korsord i den korsordstidning som jag fick av familjen.
Det var länge sen jag använde dem. Det kändes. Tänkte att jag ska ha som mål att lösa alla kryss så att jag kan skicka in svaren..haha. Vi får se hur det går med det. Fram tills den 20:e har jag på mig.

Kvällen avslutas nu med svensk radio och tidning 3 av 3.
Boken är utläst så kanske börjar jag på nästa också..

Dags att krypa ner i min numera stora säng. Bäddsoffan som blir Stoor.

image124
De ser ganska så sura ut allihopa. Är väl för att det var kallt eller nått...

Kommentarer
Postat av: familjen

Väldigt vad vi ser "down" ut. Det gick ju nerför.... puss

2007-11-05 » 08:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback