Mys i mörkret

Internet krånglar och vill inte vara kompis med mig ikväll. Jobbigt. Fast jag hade ändå tänkt att ägna större delen av det som återstår av kvällen till att börja läsa en ny bok - "Och himlens vida väv". 5:e delen i serien om kanen Otori. Fast det är egentligen den första. Handlar om det som hände innan allt annat..
Det dumma är ju att P3 inte funkar. Livekonsert skulle det vara. Jaja, en annan gång. Det finns ju som tur är arkiv!

Var på dansen förut. Som vanligt där.
Men jag måste verkligen hitta ett gym eller nått snart. Ta tag i det. Jag måste få ordentlig träning! Fast det blir nog efter jul som jag köper ett träningskort någonstans. Får väl bli en julklapp till mig själv
På tal om julklappar. Några köpta, några kvar.
Och appropå jul, Schweiz har väldigt många mycket fina adventskalendrar. Köpte mig en avlångsak som kan stå.

Vi ses om 40 dagar Sverige! Och London - jag kommer om 19 nätter! ;-P

image127

Kommer jag träffa denna filur igen tro? Jag hoppas nog på nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback