Skrivtorka

En dag avklarad. Två kvar. Det har regnat och varit allmänt trist väder. Inte så mycket har hänt. Eftersom jag inte har bilen så kan jag tänka mig att dagen blir likadan imorgon. Men i väg till Lausanne ska jag i alla fall. Snart är det mat och jag har precis duschat efter träning.

Roligare än så blir det inte idag.

image143

Jag längtar efter Falköping. Min säng. Och allt som hör hemma till.
Jag behöver ett break.
Även fast min familj är underbar härnere så har jag ändå dratt en liten nitlott. Jobbar 45 timmar denna vecka, i kontraktet står det 30.. Jag får i och för sig en semesterdag till men det är ju egentligen bara 6 timmar..
Funderar ni på att åka iväg som au-pair efter studenten? Välj en familj med barn som går i skolan. Starkt tips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja break får du ju på lördag.... få förunnat... puss från mig.

2007-11-21 » 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback