Tillbaka till den vanliga vardagen

Då var man tillbaka från en Londonvistelse.
Bäst var nog..hmm. Svensk ost på mackan står högt upp på den listan. haha. Det var gott.
Men såklart, det var underbart att få träffa vänner igen.Prata om ditt och datt, fika på Starbucks, shoppa (som jag egentligen inte hade tänkt göra..) och bara umgås.
Jag har haft 4 mycket bra dagar i den engelska huvudstaden.

Ett skönt break som gör att jag förhoppningsvis bara kan flyta med de följande 17 dagarna. För om 17 dagar åker jag hem!  Två helger kvar bara.
Ledig idag och jobbar torsdag, fredag och lördag var av fredag är själv. På lördag öppnar vi första luckan i adventskalendern och 1:a ljuset tänds på söndag då jag tar tåget till Bern och Linnea förhoppningsvis. Nästa vecka är ganska så lagom. Två dagar själv, tre dagar med V. Julmarknad med Luciatåg hela nästa helg vilket ska bli mycket trevligt. Sista veckan ser likadan ut med det undantaget att lördagen kommer att spenderas på flyg och tåg hem till Svea rike!

Lite bilder kommer. Jag tog inte så många av någon anledning.

Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback