Det kliar på min fot

Måndagen avklarad på denna nya vecka. Och det är två månader tills jag sätter mig på flyget hem för 13 dagars avkoppling och julfirande.

Ja, och idag var det förresten dags för att ta av sig den långärmade tröjan igen. Varmt. Vi är i mitten av oktober och jag vaknar fortfarande med 10 nya myggbett varje morgon..

Veckan är lugn. Jobb med V imorgon, vi ska förhoppningsvis göra en liten utflykt med bilen. Onsdag och torsdag är jag ensam men det är ändå inte heldagar. Sista Au-pair träffen för mig på torsdag också. Vet inte när jag kan komma nästa gång..On verra..
Ledig fredag eftermiddag eftersom V och N ska på bio på kvällen och då får jag vakta huset. Pojkarna sover förhoppningsvis redan innan de åker så jag behöver inte lägga dem. Endast vara här och det är inga problem!
Helgen blir trevlig, det känner jag på mig. Basel är mitt mål, Johanna är mitt sällskap.

Det är ganska frustrerande när man hittar både Vänner och Grey's Anatomy på två kanaler, en kväll när man inte har någonting att göra, och båda är dubbade på tyska. Det hade ju faktiskt i alla fall kunnat vara franska. Jag hade till och med nöjt mig med italienska, jag hänger med ganska så bra faktiskt. Men tyska kan jag inte!




Kommentarer
Postat av: mamma

Gullig bild! Har du ändrat typsnitt? eller är det vår dator bara?... pussar

2007-10-16 » 10:35:50
Postat av: brorsan

tycker det
var en bra kommentar av Romain! :P:P

2007-10-16 » 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback