Drömmar

Det finns så mycket man vill göra i livet.

En av mina största drömmar är att få öppna en alldeles bokhandel med plats för annat smått och gott också. Scrapbookinghörna, fina papper, saker att ha på ett skrivbord, pennor, lådor, saker som sticker ut och som man bara inte kan motstå, en avdelning för barn o.s.v.
Ett kafé också kanske. Någon som bakar gudomligt som kan tänka sig att joina mig i min affärsidé?
Åh, jag vill, jag vill, jag vill. Det vore underbart.

Fast jag vill ju utbilda mig också, till något. Logoped är fortfarande aktuellt.

Så det blir nog en utbildning först, skaffar mig lite erfarenhet genom att extraknäcka i nån affär möjligen.. (?) och sedan får vi se när jag vågar ta tag i min dröm.

om 15 år kanske...

image85

Kommentarer
Postat av: Sara i Marlioz

Jag joinar! Om 15 år, det känns bra. Jag bakar mer än gärna och skulle vilja driva en bokhandel.

2007-10-15 » 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback