Hör och häpna!

Kom precis på att jag inte har tittat i min kalender sen i torsdags!
Jag - Maja- som har kalendern som min bästa vän.
Jag konstaterade i alla fall följande efter att ha tittat i den precis.

Veckan ser ut som följer:
Måndag:
Jobbar med V. Får se vad vi hittar på, beror på om vi har bilen eller inte. På kvällen är det dans och jag måste komma ihåg mitt solo..
Tisdag: Jobbar själv. TIll lunch blir det majs- och potatisplättar. Aldrig gjort, så det blir spännande. Ska också baka scones till mellanmål efter att vi haft en härlig eftermiddag ute.
Onsdag: Köttfärslimpa ska jag göra för första gången. Lite tips från pappa får jag nog be om när jag ringer lite senare.. Sen Zoo??
Torsdag: Jobbar med V. Vet inte vad som händer än. Men på kvällen 18-19.45 är det i alla fall franska kurs för första gången. Får se hur det går..
Fredag: Jobbar med V. Vad som händer beror återigen på om vi har bil eller inte.
Lördag: Bern. Med Linnea (?). förhoppningsvis i alla fall! Julklappar ska inhandlas.
Söndag: Ingen som helst aning.

Det är 9 dagar tills familjen kommer!
Och dag 4 av 58 är avklarad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback