Miniångest

Självdiciplin, träning, självdiciplin, träning.
Annars kommer det att gå åt fanders. Alltihopa.

Promenad med en hel del branta uppförsbackar idag. Ca 40 min.
Nu måste jag börja strukturera upp min träning. Jag är inte bara på semester då man kan äta och må gott.
Det här får väl vara en ätarvecka då. Kan ju tänka mig att jag inte kommer att kunna hålla mig borta från matavdelningen på ikea på lördag..
Men sen är det rejäl skärpning!

Tänk vad lyxigt man hade med träningen i skolan...

Dammsugigt duktigt och nu ska jag ta tag i toaletten och bädda rent i sängen. Sen blir det tåg till Bienne, lite strosandes där, sen till Neuchâtel och sedan vidare till Lausanne ikväll.

image82

En liten kant av tänkarbänken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback