Noll

Verkligen ingen energi alls just nu. Förmiddagen har försvunnit och jag har inte gjort någonting knappt. Jag har liksom inte orkat. Sett på halva Stolthet och fördom och fick för en sekund tummen ur och hämtade dammsugaren - då nu är rummet städat. Annars känner jag mig bara så matt.
Alla andra söndagar har jag börjat dagen med en promenad, styrka och dusch. Idag tänkte jag att jag skulle prova att vända på det. Ta promenaden på eftermiddagen istället. Tydligen ingen bra tanke eftersom energin står på noll. Nog bättre att börja dagen med promenad i alla fall.
Efter maten ska jag ge mig ut. Långt ska jag gå. Och jag ska komma tillbaka tipptopp. Inte för att jag har så mycket att göra här. Se klart filmen, läsa och plocka i ordning lite.
Men jag tror att energin kommer att komma tillbaka. Och känns mycket bättre i kroppen om man är pigg.

image117

Gårdagens misslyckade "här sitter jag och äter rabarberyoghurt på tåget"-kort.

Jag blir ju inte direkt piggare av att mitt internet säger "svarar inte" och stänger ner hela tiden.. Irriterad.

Inlägget skrevs en timme tidigare än vad klockan visar. Vet inte blogg.se att det är vintertid nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback