Smaker i mängder

Jag äter mycket yoghurt här. Till frukost och till lunch när jag är i väg någonstans.
Jag har konstaterat följande angående yoghurtar.

Körsbärssmak: Inte att rekommendera
Rabarber: Migros egna. Oh, gott.
Banan/Kiwi: Trodde jag inte men, Mums!
Hederlig bärblandning: Funkar alltid!
Plommon (gjord på getmjölk): Rinner ner, men vanlig är nog godare. Det måste jag prova..
Sojayoghurtar: Funkar  finfint, men jag föredrar vanliga helt klart.

Här finns även nötyoghurtar. Såklart har jag inte provat, men säkra källor säger att de är gooda.
Chokladsmaker i mängder, kolasmak (!) och annat konstigt finns kvar att testa.
Kolasmak kan ju inte vara gott..eller??

image119Den här åt jag för några mornar sen. exotik.God god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback