Utflyktshelg

Då var denna vecka snart slut och en ny tar vid. Jag har en bra vecka framför mig. Jobb med Valérie måndag, tisdag och torsdag. Ledig onsdag. Jobbar själv fredag. Jobb med Nicolas på lördag - fast då ska vi åka någonstans så jag kan tänka mig att det blir en bra dag. Ledig söndag. Tänkte utforska tvåspråksstaden Biel/Bienne på onsdag.
Japp, en bra vecka.

Helgen har också varit till belåtenhet. Varit iväg med familjen både igår och idag. Igår var vi på nått kvarnmuseum nere i underjorden..Var väl sådär intressant men ändå kul att få se lite mer av Schweiz. Idag var vi i Grindelwald och vandrade ett slag. Mysigt det också.

Idag har jag ätit KellogsK special till frukost! Mums! Det blev flingor med yoghurt. De har bara småförpackningar här, jag fattar inte riktigt varför. Men gott var det i alla fall. Och de kom även hem med skorpor igår..det vet jag inte heller riktigt varför. Men det var väl antagligen för att de är svenska. Ska bli gott det med så småningom.

Jag är nu ägare av ett Schweiziskt bankkonto. Det känns stort. ;P  Vill ni svindla bort några miljoner så kan jag möjligen stå till tjänst..haha

Här vimlar det av cyklister. Och det är inte några familjer ute på söndagscykeltur inte, utan endast "riktiga" cyklister. Med träningsdräkt, hypermodern cykel och såklart cykelhjälm. So you know..eller nått.

Nej, nu händer det något konstigt. Jag har inget mer att skriva för tillfället och jag känner inte riktgt för det heller. 
Så, 

Stor kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback