Helt slut

Jag har haft dansuppvisning ikväll för de italienare som bor i Moutier. Vi var där klockan 17, dansade igenom en gång, väntade, gick och drack en iste, väntade, väntade lite till, åt, väntade, tittade medan vi väntade..sen fick vi komma upp på scen, runt halv elva var väl klockan då.
Helt slut nu

Annars har jag ägnat mig åt att städa, göra vårfint och promenera till Moutier idag. En timma tog det, trodde att det var längre.

I morgon är det dans igen. Det ges gratis kurser i hela Schweiz. Jag ska gå på minst två har jag tänkt, sen hinner jag nog inte mer.

Jag funderar mer och mer på om jag ska söka folkhögskola med dansinriktning till nästa vårtermin. Jag är inte färdig med dansen har jag upptäckt. Så i höst blir det nog att gå på varenda audition för att se om jag kommer in.
Och att träna på nu innan..


image298

Jag och Amanda, uppvärmning inför duett-träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback