Inte mycket att berätta inte..

Jag förstår verkligen inte hur det går till när jag fyller min soffa. Det hamnar så fort massor av grejer och kläder på den..jag hinner knappt städa undan innan det är precis överfyllt igen..
Nu är jag alltså där igen. I morgon får jag ta och städa riktigt ordentligt.

Gud, vilken onödig information egentligen. Ni får ursäkta men min hjärna är inte så kreativ för tillfället. Dags att krypa ner i sängen och läsa en god bok tror jag. I morgon jobbar jag endast förmiddag och sen vid fem-tiden beger vi oss till badhuset (jag vet..aj, vad det kommer att irritera..se annat inlägg..). Just därför blir jag ledig eftermiddagen fram till fem. Så tid att städa har jag..

Jag är mycket glad över att jag hittade söta vårskor i lördags. Schweiz är bäst på billiga och snygga skor! (har jag säkert sagt några gånger förut..)
image282













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback