Stolt

Skrev en lista på allt som jag skulle göra idag. Jag kan nu stolt meddela att precis allt har blivit gjort, + att jag hann med att gå på konsert också.

- Bränna skivor med Alt-stämma till musikalen. Check!
- Bränna skiva till dansavslutningen. Check!
- Slå in paket. Check!
- Rimma. Check!
- Fixa med julkorten. Check!
- Göra julgodis att ta med till jobbet imorgon. Check!
- Brodera mere. En hel del blev det faktiskt idag.

Såna här dagar känner jag mig riktigt duktig för jag behövde verkligen få allt gjort idag. En fullspäckad vecka väntar. Måndag och tisdag är värst, vill lite att det ska vara onsdag faktiskt. Men jag hoppas att jag överlever. Mest nervös för dansavslutningen men det ska nog gå galant. På tisdag är det rep också, och så även onsdag, torsdag, fredag kväll + hela helgen. Sen är det faktiskt endast två dagar till julafton.
Galet är ordet.
Och snart får jag prata en massa franska!!



Kommentarer
Postat av: Joel

Oj, rimmar du på julklapparna? Vad ambitiöst :) det skulle jag aldrig orka med.

2008-12-15 » 20:51:30
URL: http://joelherko.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback