Torsdag

Igår sprang jag från det ena stället till det andra. Avslutade dagen med körrep i Skövde. Inte för att jag sjöng så mycket, min röst klarade knappt av att ta en ton. Himla förkylning. Men det är väl bra att ha den nu än sen.
Jobbat i en 1-2 klass idag, första gången jag var i en hel klass. Riktigt roligt var det. Högläsningen på slutet var väl dock inte så trevlig att lyssna på för dem. Min röst klarade inte riktigt av det..

Nu ska jag snart åka upp till musikskolan, sista lektionen innan uppvisning på tisdag.Tre grupper ska jag ha.
Idag avslutar jag dagen med att lyssna på skönsång och titta på systers luciatåg. Mys.
Får se om det ringer om jobb imorgon bitti, helst skulle jag nog se att det inte gjorde det..jag behöver vara ledig. Jobbat från 8 till sent på kvällen hela veckan nu.

Och mer snö har det kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback