Trött..

Steppskorna har ännu inte fått sina snören isnörade men de ligger där i påsen. Mina alldeles egna. :)

I morgon måste jag koreografera klart en dans, endast 2-3 åttor som fattas så det är lugnt. Sen är allt helt klart inför avslutningen som vi kommer att ha nästa tisdag. Jag repar på scen med en grupp från halv fyra och sedan bär det iväg till Skövde för första genomdraget av Me and my girl! Ska blir mycket spännande att få se och få en större helhet av det hela. Fotografering till programbladet står också på programmet så det gäller väl att man snyggar till sig lite. haha.

Och imorgon SKA jag börja ta kort. Kameran råkade ligga orörd under hela repet idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback