Äntligen fredag

Haft massor att göra. ingen tid att blogga. Men Nu är jag ledig! Eller ja, i alla fall från jobbet, repen fortsätter fram till måndag..Idag står körrep på programmet, inte så länge dock så jag är väl hemma runt 20-tiden ikväll. Skönt. Det har blivit många sena kvällar denna vecka. Fast kul är det ju!

Julklapparna är så gott som klara. Bara några som ska slås in.

Jag får fortsätta som danslärare nästa termin också! Så nu gäller det att göra nya koreografier, ny uppvärmning och hitta nya låtar. Tufft men roligt. Jag har många planer..

Nej, nu ska jag bli klar med allt som jag måste bli klar med, hade jag tänkt. Brodera lite, slå in lite paket, baka lite, planera lite. En sista dag med lite måsten, sen går jag på jullov, i alla fall ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Sarah Johansson

hej hallå!

nu är det inte långt kvar till juuul!

vi ses snart! kramar

2008-12-22 » 12:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback