December, den första

Krypit ner i sängen med en filt. Svarat på lite mail och slötittar lite på tv.
Ganska så skön kväll. Dagen har gått som på räls, blev inringd i morse och jobbade på en förskola 7.30 till kl 13. Samma förskola som jag har varit på några gånger tidigare så där kan jag nu alla barns namn, kul när de vill ha en tillbaka också.
Hade en extra träning med en dansgrupp och skulle haft en till men för få kom, hann då med att skriva ut lite information innan jag tog mig ner til biblioteket. Fick lånat:
De modigas rike - Tamara McKinley och När morgondagen gryr av Ann More.
Äntligen lite nya böcker att läsa.
Drillen gick också riktigt bra idag. Jag är nöjd.

Imorgon får jag verkligen inte glömma singing in the rain- filmen, de ska få se den på en lektion imorgon.
Och har inte du sett den - SE DEN!

Funderar på vart jag la min chokladkalender imorse, jag hann aldrig öppna den första luckan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback